18 C
Néa Smýrni
Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024

Από την ντουντούκα στις χορηγούμενες διαφημίσεις του Facebook Του Γιώργου Κρικρή

Παρακολουθήσαμε την τελευταία στροφή μιας μακράς προεκλογικής περιόδου με εντάσεις,διαφωνίες καθώς και διαφορετικές μεθόδους προσέγγισης του εκλογικού κοινού.Οι διάφορες κοινωνικές ομάδες προσπαθούν να ακούσουν από τα κόμματα και τις αυτοδιοικητικές παρατάξεις όσα τους αφορούν και πρόκειται να αλλάξουν λίγο ή πολύ την καθημερινότητα τους.

Τα αρκετά ψηφοδέλτια που παραλαμβάνουμε  σε κάθε πόλη της χώρας μάς δημιουργούν σύγχυση με αποτέλεσμα συχνά να απαξιώνεται η εκλογική διαδικασία καθώς δεν είναι φανερό το διαφορετικό πολιτικό αφήγημα.

Τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης έχουν αντικατασταθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μεγάλο βαθμό.Αυτό ίσως αποτελεί την πιο θετική εξέλιξη για τις σύγχρονες κοινωνίες που ζούμε διότι σταδιακά έχει επιβληθεί η ουσιαστική κατάργηση της αφισοκόλλησης και της εντυποδιανομής.

Παρατηρούμε σε αρκετές περιοχές μια κακή εικόνα σε θέματα καθαριότητας χωρίς καμία διάθεση ανακύκλωσης γιατί ο κάθε υποψήφιος προγραμματίζει διανομή για όσα περισσότερα φυλλάδια αντέχει η τσέπη του,γεγονός που δεν εξασφαλίζει σίγουρη πριμοδότηση καθώς όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας αποκτούν περιβαλλοντική ευαισθησία.

Από την άλλη,η αξιοποίηση του Διαδικτύου οδηγεί σε έναν βομβαρδισμό αναρτήσεων που σε καλούν να στηρίξεις μέσα από ατάκες,βίντεο και δυναμικά γραφιστικά.Το προσεχτικό φιλτράρισμα σε συνδυασμό με την κριτική σκέψη που απαιτούνται είναι τα βασικά εργαλεία ώστε να επιλέξεις ανάμεσα σε πολλά μηνύματα τα οποία αποτυπώνουν την στάση και την χροιά κάθε καμπάνιας.

Η δημιουργία θετικών εντυπώσεων με στόχο όσο περισσότερες ηλικιακές ομάδες είναι το κύριο μέλημα αφού η μέτρηση των likes αποτελεί μια καθημερινή δημοσκόπηση.

Related Articles

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

8,670ΥποστηρικτέςΚάντε Like
491ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
977ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Δημοφιλέστερα