22.9 C
Néa Smýrni
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Μια ελληνική καμπάνια υποψήφια στα Oscar του Ίντερνετ

Ο επόμενος σταθμός για την πολυβραβευμένη διεθνή digital καμπάνια της Interweave για το METAXA 12 Stars είναι και ο πιο συναρπαστικός μέχρι στιγμής: το website dontdrinkexplore.com είναι υποψήφιο για Webby Award στην κατηγορία Advertising, Media, & PR // Food & Beverage. Η αναγνώριση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά αξιώσεων για το συγκεκριμένο project, εντός και εκτός της Ελλάδας.

Webby Awards είναι η υψηλότερη διάκριση στον κόσμο του Internet και μια πραγματική αναγνώριση αριστείας. Kάθε έργο που επιλέγεται, διαγωνίζεται ταυτόχρονα για δύο βραβεία: το Webby Award και το Webby People’s Voice Award. Το πρώτο επιλέγεται από την Ακαδημία ενώ το δεύτερο, εξαρτάται από την ψήφο του κοινού. Και τα δύο αποτελούν σημείο αναφοράς για την διαδικτυακή αριστεία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Κάθε υποψηφιότητα στα Webby Awards αναγνωρίζεται ως μία από τις 5 καλύτερες του τομέα της παγκοσμίως. Οι υποψηφιότητες πέρυσι συνολικά άγγιξαν τις 13,000. Ήδη η ψηφοφορία του κοινού έχει συγκεντρώσει πάνω από 800.000 ψήφους, ενώ η περσινή συμπλήρωσε συνολικά πάνω από 3 εκατομμύρια ψήφους από 230 χώρες του κόσμου.

Με ιστορία που πλέον ξεπερνάει τα 20 χρόνια, τα Webby Awards απονέμονται από το International Academy of Digital Arts and Sciences, ένα δίκτυο που απαριθμεί πάνω από 2000 μέλη από μια πληθώρα διανοητικών πεδίων, με κοινό στόχο την δημιουργική, επαγγελματική  και τεχνική εξέλιξη του διαδικτύου.

Οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίσουν για το dontdrinkexplore.com εδώ μέχρι τις 20 Απριλίου.

Related Articles

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

8,670ΥποστηρικτέςΚάντε Like
491ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
977ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Δημοφιλέστερα