«Για τον Αριστοτέλη Ωνάση ο τραγικός θάνατος του Αλέξανδρου αποτέλεσε την αρχή του τέλους του. Μετά από αυτό ο μεγιστάνας κατέρρευσε και περίμενε απλά τον θάνατο του», δηλώνει στο newsit.gr ο πρώην εκπρόσωπος της οικογένειας Ωνάση Αλέξης Μανθεάκης 47 χρόνια μετά το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα.
Αεροπορικό δυστύχημα από λάθος χειρισμό του πιλότου ή κάποιοι είχαν βάλει στόχο να συνθλίψουν τον άλλοτε δυνατό πατριάρχη της δυναστείας Αριστοτέλη Ωνάση σκοτώνοντας τον συνεχιστή του; Ένα είναι σίγουρο πως μέχρι σήμερα 47 χρόνια μετά οι αστικοί μύθοι και οι συνωμοσίες γύρω από τον τραγικό επίλογο του νεαρού διάδοχου της δυναστείας Ωνάση δεν έχουν καταλαγιάσει.
Όπως αναφέρει στο newsit.gr ο πρώην εκπρόσωπος της οικογένειας Ωνάση και συγγραφέας Αλέξης Μανθεάκης ο θάνατος του Αλέξανδρου ήταν η αρχή του τέλους. «Η οικογένεια μέχρι τον τραγικό θάνατο του Αλέξανδρου είχε ζήσει μια σειρά από τραγικές στιγμές και παλαιότερα από την Σμύρνη, γι’ αυτό και δεν μπορούμε να πούμε πως η αρχή της κατάρας των Ωνάσηδων ήταν αυτό το δυστύχημα. Αυτό όμως που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι πως το τραγικό τέλος του Αλέξανδρου ήτα η προσωπική κατάρα για τον Αριστοτέλη ήταν η αρχή του τέλος. Υπήρξε το γεγονός που σταδιακά τον οδήγησε στο θάνατο του. Δεν το άντεξε όλο αυτό γιατί ήταν πεπεισμένος πως ο μονάκριβος γιος του θα ήταν ο συνεχιστής της αυτοκρατορίας του», αναφέρει και προσθέτει «Είχε τύψεις ο Ωνάσης γιατί ο Αλέξανδρος του ζητούσε να αλλάξουν το συγκεκριμένο παλιό αεροσκάφος και να πάρουν ελικόπτερο το οποίο θεωρούσε πιο ασφαλές. Τον Αλέξανδρο πάντα τον απασχολούσε όλες οι πτήσεις να είναι ασφαλείς για όλο τον κόσμο, γι αυτό και ενημερωνόταν συνεχώς για κάθε καινούργιου τύπου αεροσκάφος είτε μικρό είτε μεγαλύτερο».
Το μοιραίο ταξίδι
Σύμφωνα με τις καταγραφές ο πολυαγαπημένος γιος του Αριστοτέλη Ωνάση, έχοντας μεγάλο πάθους για τα αεροπλάνα, θέλησε εκείνη την ημέρα να δοκιμάσει τις ικανότητές του στο πιλοτάρισμα του αεροσκάφους, έπειτα από την παρακολούθηση ενός ειδικού σεμιναρίου με εξομοιωτές πτήσεων που είχε κάνει στο Λονδίνο.
Επιβιβάστηκε στο Piaggio 136 μαζί με τον Ντόναλντ Μακ Κάσκερ, ο οποίος ανέλαβε εκείνη την –μοιραία όπως αποδείχθηκε- ημέρα τα καθήκοντά του ως ο νέος πιλότος της οικογένειας, αντικαθιστώντας τον Ντόνλορ Μακ Γκρέγκορ, ο οποίος επίσης επιβιβάστηκε στο υδροπλάνο.
Στο πηδάλιο κάθισε ο Αλέξανδρος, δίπλα του ο Μακ Γκρέγκορ και στην πίσω θέση ο Μακ Κάστερ κι όλα ήταν έτοιμα για την πτήση, κατά την οποία θα επιχειρούσαν ο και προσθαλάσσωση κοντά στον Πόρο, ενώ στη συνέχεια το Piaggio θα αναχωρούσε με προορισμό τον Σκορπιό. Ο νεαρός Αλέξανδρος συνομίλησε με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου του Ελληνικού κι αφού πήρε την απαραίτητη άδεια, προχώρησε στην απογείωση του αεροσκάφους. Όμως σχεδόν αμέσως συνετρίβη, γράφοντας με τραγικό τρόπο το τέλος σε μια πτήση ρουτίνας.
Το αεροσκάφος προσέκρουσε με μεγάλη ταχύτητα στο έδαφος και στη συνέχεια άρχισε να περιστρέφεται στον διάδρομο, με αποτέλεσμα η άτρακτός του να μετατραπεί σε μια άμορφη μάζα σιδερικών.
Το αεροπλάνο του Αλέξανδρου Ωνάση πριν και μετά
Έστρωνε τραπέζι στον τάφο του γιου του και του μιλούσε με τις ώρες
«Ο Αριστοτέλης Ωνάσης δεν μπορούσε με τίποτα να διαχειριστεί μέσα του τον θάνατο του γιου. Κάθε φορά που βρισκόταν για μέρες στο Σκορπιό επισκεπτόταν κάθε απόγευμα τον τάφο του γιου του, έστρωνε τραπέζι και του μιλούσε με τις ώρες. Μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου κατέρρευσε δεν μπορούσε να το δεχτεί, είχε πάθει μια εσωτερική διαταραχή γι αυτό αντιδρούσε έτσι».
Διαβάστε περισσότερα: https://www.newsit.gr/ellada/aleksandros-onasis-i-mera-pou-simane-tin-arxi-tou-telous-tou-patera-tou/2960496/