Στους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται χωρίς χρέωση για θέματα που αφορούν σε βλάβες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ώστε να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης.

Όπως επισημαίνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Σημειώνει, επίσης, ότι ο Κανονισμός Αδειών προβλέπει πως οι γραμμές εξυπηρέτησης των καταναλωτών πρέπει να λειτουργούν λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο καθώς και ότι ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά.

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που κοινοποίησαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είναι οι εξής:

  • Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε.: 13811
  • FORTHNET Α.Ε.: 13731
  • WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E.: 13700
  • OTE A.E.: 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητήτηλεφωνία – Cosmote)
  • VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T.: 13840

Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. αν και ταχα αντιμνημονιακος αριστερος και στηριζομενος απο το πασοκ την προηγουμενη φορα
    εχει μαζεψει ολους τους μνημονιακους νεοδημοκρατες – πασοκτζηδες εργατοπατερες κλπ
    πως τα φερνει ο καιρος και ερχοντε τα πανω κατω!!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here