interview«Είμαστε η αυθεντική νεοσμυρνιώτικη παράταξη. Είμαστε μια ομάδα ενεργών πολιτών που εργάζεται μαζί για χρόνια, ανανεώνεται σε ιδέες και πρόσωπα και δεν επαναπαυόμαστε ποτέ. Διατηρούμε την ανεξαρτησία μας. Δεν αφήσαμε ποτέ τα κόμματα να εμποδίσουν το έργο μας την ενότητά μας για το καλό της πόλης μας.

 

Και αυτό, γιατί πιστεύω βαθιά με βάση την εμπειρία μου ότι η τοπική αυτοδιοίκηση είναι η πολιτική της καθημερινότητας, της ουσίας και της προσφοράς. Για αυτό, κάθε αντιπαράθεση που φέρνει τον κομματισμό της κεντρικής πολιτικής σκηνής στα τοπικά ζητήματα είναι αποπροσανατολιστική και εκ του πονηρού. Προδίδει απουσία έργου και φτώχεια σε προτάσεις. Αυτή την αντίληψη την έχουν επανειλημμένα απορρίψει οι Νεοσμυρνιώτες και το ίδιο θα κάνουν και στις 18 Μαΐου.

Άρα είμαστε μια κίνηση πολιτών που θέλουμε να συνεχίσουμε το έργο μας, με μεράκι, ενθουσιασμό, εντιμότητα και πίστη στην πόλη μας. Προσωπικά έχω δώσει όλες μου τις δυνάμεις για το δήμο μας και θα συνεχίσω να το κάνω με την βοήθεια των άξιων, παλαιών και νεότερων συνεργατών μου.»απαντά ο Δήμαρχος όταν τον ρωτάμε πως προέκυψε η νέα πορεία με την παράταξη ¨ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ- ΠΟΛΗ ΠΡΟΤΥΠΟ»

  1. Πως μπορεί μια δημοτική αρχή να προστατεύσει τους δημότες από την οικονομική άλλα και ανθρωπιστική κρίση που βιώνει η χώρα?

Το 2010 κυριολεκτικά βρεθήκαμε σε μια άλλη πραγματικότητα. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια δοκίμασαν και δοκιμάζουν τις αντοχές όλων μας. Η μεσαία τάξη, η ραχοκοκκαλιά του δήμου μας, δέχεται διαρκείς επιδρομές φόρων, εισφορών, προστίμων, ανατιμήσεων. Δεν είναι λίγοι οι συμπολίτες μας που έχουν περάσει στη φτώχεια και δεν μπορουν να τα βγάλουν πέρα. Σε αυτήν τη δοκιμασία, εμείς προτάξαμε ένα ισχυρό και ευρύ δίκτυ ευκαιριών αλλά και κοινωνικής προστασίας.

Με το πλεόνασμα που εξασφαλίσαμε από την χρηστή διοίκηση του δήμου μας, μεταφέραμε πόρους εκεί που πραγματικά υπάρχει ανάγκη. Δημιουργήσαμε πολλά και πρωτοποριακά κοινωνικά προγράμματα, όπως το Κοινωνικό Παντοπωλείο που εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή γύρω στους 1.500 συμπολίτες μας, που πλήττονται από την οικονομική κρίση είναι γεγονός, ένώ σύντομα θα λειτουργήσει το Κοινωνικό Φαρμακείο που θα εξυπηρετεί ανασφάλιστους συμπολίτες μας. Δίπλα από τα δημοτικά ιατρεία, λειτουργεί το πρόγραμμα «Κουζίνα για όλους» που προσφέρει σε πολύ χαμηλή τιμή ποιοτικό φαγητό για όλους τους κατοίκους.

Το σύνθημά μας είναι να μην μείνει κανείς μόνος και αβοήθητος στη σημερινή δοκιμασία. Για αυτό και η κοινωνική πολιτική ειναι η αιχμή του δόρατος του προγραμματισμού μας για την επόμενη θητεία μας.

  1. Παρατηρούμε ότι στο συνδυασμό σας βρίσκονται πρόσωπα από όλο το φάσμα της πολιτικής. Πιστεύετε ότι είναι δυνατό να συνεργαστούν άνθρωποι με διαφορετικές ιδεολογικές και πολιτικές καταβολές?

Η τοπική αυτοδιοίκηση, για να είναι πράγματι τοπική, πρέπει να ενώνει, όχι να διαιρεί. Σε κάθε πόλη, σε κάθε γειτονιά, σε κάθε σπίτι, τα προβλήματα δεν θα λυθούν με κορώνες μνημονιακές ή αντιμνημονιακές, αριστερές η δεξιές. Σαφέστατα, σε μια περίοδο κρίσης έχει προτεραιότητα η αλληλεγγύη και η ανθρωπιά, αλλά αυτές προϋποθέτουν διοίκηση με εντιμότητα και διαφάνεια. Άρα πρέπει να σκεφτόμαστε και να πράττουμε με ανοιχτο μυαλό. Αυτό κάναμε τέσσερα χρόνια. Αυτές ειναι αρχές και αξίες που φέρνουν κοντά ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων που θέλουν να δουλέψουν, έχουν ενθουσιασμό για τα τοπικά δρώμενα, αγαπάνε την πόλη τους και δεν βλέπουν τον δήμο ως οφίτσιο για να ξαναβολέψουν και να ξαναβολευτούν. Αυτή η εποχή τελειώσε.TZOUL

  1. Ποιά θεωρείτε ότι ήταν η τομή, ή οι αλλαγές που επιφέρατε στη Νέα Σμύρνη την προηγούμενη 3ετία?

Το 2010 μπήκαμε στη δίνη της κρίσης. Σύντομα σε ένα κύκλο ύφεσης. Οι δήμοι σε όλη τη χώρα δοκιμάστηκαν, εκτός από αυτούς που είχαν σχέδιο και είχαν προνοήσει για τα δύσκολα που έρχονται. Καταρχήν αποφύγαμε τα χειρότερα, τη φτωχοποίηση και την εξαθλίωση που βλέπει κανείς σε άλλους δήμους. Κρατήσαμε όρθια την αγορά και δώσαμε χέρι βοήθειας σε όσους δεν τα έβγαζαν πέρα. Δεύτερον, εργαστήκαμε για καλύτερες και ουσιαστικές υποδομές για την τοπική οικονομία και την ποιότητα ζωής, όχι έργα βιτρίνας. Ενώσαμε την κεντρική πλατεία με το άλσος, δημιουργώντας τη νέα πλατεία Καρύλλου πάνω από το υπόγειο γκαράζ. Ο χωροταξικός αυτός σχεδιασμός και το μεγάλο δίκτυο πεζοδρόμων που δημιουργήσαμε και συνεχώς το διευρύνουμε έκανε τη Νέα Σμύρνη πόλο έλξης για όλη την Αθήνα, δίνοντας ιδιαίτερη αξία σε όλη την ευρύτερη περιοχή.

Να σημειώσω εδώ ότι σε συμφωνία με την εταιρεία που διαχειρίζεται το υπόγειο πάρκινγκ πετύχαμε μια νέα τιμολογιακή πολιτική, ως προσφορά προς τους δημότες μας με 1 € την ώρα. Αυτό δεν είναι απόδειξη ότι λύσεις υπάρχουν, αντί να φορτώνουμε τους πολίτες και τις επιχειρήσεις με περισσότερα τέλη και φόρους;

Προχωράμε την ανάπλαση της Πλατείας Χρυσοστόμου, σε ένα σύγχρονο χώρο πρασίνου και αναψυχής επεκτείνοντας ακόμα περισσότερο το πεζοδρομημένο κέντρο της πόλης μας. Δημιουργήσαμε νέα πάρκα και αναβαθμίσαμε τα παλαιότερα. Έχουμε νέες παιδικές χαρές. Διατηρήσαμε τα 4 ΚΑΠΗ, χωρίς να υποβαθμίσουμε τη λειτουργία τους παρά την οικονομική κρίση. Στους 6 παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς προσθέσαμε έναν ακόμη στο Ιωσηφόγλειο ένα χώρο που αποτελούσε πρόκληση διεκδίκησης για το Δήμο για πολλά χρόνια, παράλληλα δε ετοιμάζουμε άλλον ένα στην Άνω Νέα Σμύρνη, στην οδό Σινώπης.

Μαζί με τα προγράμματα ανακύκλωσης προχωρήσαμε και στη δημιουργία πράσινων ταρατσών στα σχολεία. Τα αντιπλημμυρικά έργο, το αναπλασμένο Άλσος, τον ανανεωμένο δημοτικό πολυχώρο Γαλαξία, τα ΚΑΠΗ μας, το Σύγχρονο Λαϊκό Πανεπιστήμιο, τα γυμναστήρια, το πλήθος πολιτιστικών εκδηλώσεων, τα πάρκα και τις πλατείες, τις παιδικές χαρές.

Εκτός όμως απ τα τεχνικά έργα, το σημαντικότερο είναι ότι έχουμε εμπεδώσει στο δημότη της πόλης μας την ασφάλεια και την υπερηφάνια για την γειτονιά του. Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών θα κάνουμε τις δημοτικές υπηρεσίες περισσότερο αποκεντρωμένες, χωρίς περιττή γραφειοκρατία και καθυστερήσεις.

  1. Πως αντιμετωπίζετε το ότι στις επερχόμενες εκλογές και μετά τη διάσπαση του συνδυασμού που ηγείται της δημοτικής αρχής, θα βρείτε απέναντί σας πρώην στενούς σας συνεργάτες?

Προσωπικά σέβομαι την πολιτική στάση και το έργο που έχει προσφέρει ο καθένας. Δώσαμε κοινούς αγώνες για την πόλη μας και ο κόσμος μας το αναγνωρίζει. Αναρωτιέμαι όμως για τα κίνητρα και τις προθέσεις όσων θέλουν να επιστρέψουν στη διοίκηση του δήμου με άλλο «κοστούμι», όταν μάλιστα έχουν ηθικές και διαχειριστικές εκκρεμότητες με τη Νέα Σμύρνη. Ας τους κρίνουν οι συμπολίτες μας.

Έχω μάθει να αγωνίζομαι απέναντι σε προβλήματα με εντιμότητα, ευθυκρισία και διαφάνεια. Όπως έχω ξαναπεί, στις 18 Μαϊου, η μάχη της αυτοδιοίκησης είναι μάχη αξιών, πολιτικών, προοπτικής και νοοτροπιών. Δεν είναι μάχη προσώπων. Δεν είναι μονομαχία του Τζουλάκη με τον Κουτελάκη. Για εμένα ο δήμος δεν είναι λάφυρο. Ειναι έργο. Είναι καθημερινότητα. Είναι ουσία. Ειναι σκληρή δουλειά. Ειναι σύγκρουση με τον παρασιτισμό και το χθες. Είναι επιβράβευση των κόπων χιλιάδων Νεοσμυρνιωτών που κρατάνε την πόλη μας περήφανη και όρθια στην κρίση.

Για αυτό και πιστεύω βαθιά στην αξία της ομάδας, της συλλογικής δουλειάς, της εντιμότητας και της προσφοράς όσων τιμούν το συνδυασμό μας. Έχουμε συνεργάτες με όρεξη για δουλειά, νέους που με όραμα, ανθρώπους με καινοτόμες ιδέες και εξοικειωμένους με την τεχνολογία. Όσοι επέλεξαν να αποχωρήσουν, μας έδωσαν την ευκαιρία να αναζητήσουμε ακόμη καλύτερους. Και με αυτούς θα προχωρήσουμε, χωρίς συμβιβασμό για το καλό της πόλης μας.

  1. Διαβάζοντας τις προγραμματικές σας δηλώσεις παρατηρούμε ότι μιλάτε για αναδιανομή του δεδομένου οικονομικού πλεονάσματος στους δημότες. Πόσο εφικτό θεωρείτε ότι είναι αυτό?

Εμείς δεν εφαρμόσαμε μνημόνια για να στραγγίξουμε οικονομικά τους συνανθρώπους μας. Το πράξαμε νοικοκυρεύοντας το σπίτι μας. Από το νοικοκύρεμα που γνωρίζουν πλέον όλοι, ο δήμος Νέας Σμύρνης ενισχύει τα κοινωνικά προγράμματα, διανέμοντας 400.000 ευρώ στην τοπική κοινωνία μέσω δράσεων όπως το Κοινωνικό Παντοπωλείο, το οποίο χρηματοδοτείται αποκλειστικά και μόνο από δημοτικούς πόρους και ωφελεί περισσότερους από 1.500 συμπολίτες μας. Μέσα στον κυκεώνα της ανεργίας και της ανασφάλιστης εργασίας, ο δήμος Νέας Σμύρνης, έρχεται να καλύψει το κενό, την αβεβαιότητα και την απουσία στοχευμένης κρατικής κοινωνικής πολιτικής, με δράσεις όπως το Κοινωνικό Φαρμακείο, το οποίο θα καλύπτει ανασφάλιστους συμπολίτες μας. Μετά από πολύ κόπο και κυρίως μέσω εφαρμογής σύγχρονης και διαφανούς πολιτικής εδώ και 3,5 χρόνια, διαθέτουμε σήμερα ένα εύρωστο δήμο με γεμάτα ταμεία χωρίς χρέη, χωρίς δάνεια και με τα πάντα πληρωμένα, υπαλλήλους, ταμεία, προμηθευτές, εργολάβους και κάθε είδους άλλες υποχρεώσεις όταν η πλειοψηφία των δήμων της χώρας δυσκολεύονται ακόμα και για τις βασικές υποχρεώσεις, όπως της μισθοδοσίας των υπαλλήλων τους. Αυτό είναι ένα πλεόνασμα καταξίωσης που ανήκει σε κάθε νεοσμυρνιώτη.

  1. Γιατί να σας ψηφίσουν πάλι οι δημότες της Νέας Σμύρνης;

Γνωριζόμαστεαπό παλιά μεόλους. Πορευόμαστε μαζί, μεένανσυνδυασμό πουκατάφερεναβελτιώσειτην ποιότηταζωήςστηΝέαΣμύρνηκαινατην προστατέψειαπότην πρωτοφανήύφεση πουζουνάλλοιδήμοι. Δώσαμε μια άνιση μάχη την τελευταία τετραετία και την κερδίσαμε.Μεαυτούςτουςανθρώπουςθέλωνασυνεχίσωτην προσπάθεια, μεσφραγίδατηνεντιμότητα, τηχρηστήδιοίκηση, τηνανθρωπιάκαιτησεμνότητα πουταιριάζεισεόσους μιλάνε μεέργακαιόχι μελόγια.

ΠάνωαπότηνκάλπητουΜαΐου, συγκρούονταιδύοκόσμοι, δύοαντιλήψειςγιατην πόλη μας. Απότη μία, ηδική μαςαντίληψηγιατηναυτοδιοίκηση: οιδυνάμειςτηςδημιουργίας πουθέλουνναολοκληρώσουμετοέργο μας, μεζωντάνια, μεσυνέχεια, μεενότητακαιεντιμότητα. Μεοδηγότηνυποδειγματική μαςοικονομικήδιαχείριση πουεπιστρέφειστουςδημότεςκαλύτεραέργα, καλύτερεςυπηρεσίες, ποιοτικέςυποδομές, περισσότερηβοήθειασταδύσκολα.

Απότηνάλλη, βρίσκονταιοιδυνάμεις πουστοιχίζονται μετα προνόμιατωνλίγων, τωνκομματικώνεπετηρίδων, τουδοκιμασμένουχθες πουελέγχεταιηθικάγιατις πράξειςκαι παραλείψειςτου. Είναιόσοιβλέπουνστοδήμοένατρόπαιοεξουσίας, χωρίςόρεξηγιαδουλειάκαι προσφορά.

Αυτή η μάχη ειναι μάχη συνέχειας και συνέπειας. Αυτήτησυνέχεια μόνοοσυνδυασμός μας μπορείνατηνεξασφαλίσει. Αποδείξαμεότιξέρουμενα παλεύουμεσταδύσκολα, δίνονταςφωνήκαιδύναμηστοδημότη. Μεεντιμότητα, ενότητα, οδηγό μαςτησκληρήδουλειάκαιτιςαδιαπραγμάτευτεςαξίες μας, ανοίγουμεδρόμουςελπίδαςστις 18 Μαΐου.

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Παροχή χρησίμων πληροφοριών

    Με το παρόν ηλεκτρονικόν μήνυμά μου, προτείνω την άμεσον εκ μέρους σας ποιοτικήν αναβάθμισιν της ιστοσελίδος, όσον αφορά τους υποψηφίους δημάρχους καί περιφερειάρχες, καθώς επί της παρούσης ιστοσελίδος, παρατηρώ την παράθεσιν αχρήστων εγκωμιαστικών βιογραφικών εκ μέρους τους, ενώ παραλείπουν οι διάφοροι υποψήφιοι την άμεσον καί σαφήν απάντησιν επί των κρισίμων θεμάτων. Άρα, ως εκ τούτου, ερωτώ κάποια κρίσιμα ερωτήματα επί του συνόλου των υποψηφίων περιφερειαρχών καί δημάρχων, μσκράν απέχων προσωπικώς των αχρήστων ηθικολογιών καί ως απαιτών άμεσες καί σαφείς απαντήσεις.
    (Α) Φοολογία
    (1) Ποιά η θέση τους περί της κατ’ άρθρον 16.9Σ.
    κρατικής επιχορηγήσεως των αθλητικών ομοσπονδιών καί ενώσεων; Αποδέχονται τη διατήρηση του υπάρχοντος φόρου ή σκέπτονται την ανάγκην αγώνος περί καταργήσεως του επιμάχου
    αχρήστου φόρου, λόγω της μετατροπής του αθλητισμού ως επαγγελματικού;
    (2) Ποιά η θέση τους περί της ταυτοχρόνου υπάρξεως
    «Δημοτικών Φόρων» καί «Δημοτικού Τέλους»; Συμφωνούν με την διατήρησίν τους ή αντιθέτως θεωρούν αναγκαία την συγχώνευσιν αμφοτέρων των φόρων εντός ενός εξ αμφοτέρων καί ταυροχρόνως της μειώσεώς τους; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    (3) Ποιά η θέση τους περί της υπάρξεως των διαφόρων δημοτικών τηλεοτπικών καί ραδιοφωνικών σταθμών, ιστοσελίδων/ιστολογίων καί εντύπων; Συμφωνούν περί της αναγκαιότητος κατσαργήσεώς τους, εξαιρουμένων αυτών του όποιου δήμου ή της όποιας Δ.Ο.Υ. ή άλλης μείζονος δημοτικής υπηρεσίας; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    (4) Ποιά η θέση τους περί της υπάρξεως πλείστων δημοτικών «πολιτιστικών ιδρυμάτων» κ.λ.π.; Συμφωνούν περί της ανάγκης κλεισίματός τους ή έστω μετατροπής του επιμάχου φόρου ως προαιρετικού; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    Εν ολίγοις, θεωρούν αναγκαία την φορολόγησιν των πολιτών/πολίτιδων χάριν των ΠΑΕ/ΚΑΕ κ.λ.π. κατ’ άρθρον 16.9Σ.,, των διαφόρων «ΚΑΠΗ», «πολιτιστικών εστιών», των δημοτικών ενημερωτικών μέσων, την διατήρησιν των διπλών δημοτικών φόρων
    (=»Δημοτικά Τέλη» καί «Δημοτικός Φόρος»), αναγκαία ή αντιθέτως θεωρούν αναγκαία την μετατροπήν των επιμάχων φόρων ως προαιρετικών, φοροολογουμένων αποκλειστικώς των ενδιαφερομένων, μέσω γραπτών δηλώσεών τους, όπως λόγου χάριν, τα μέλη των ομάδων συνάπτοντα τα εισιτήρια διαρκείας των ομάδων τους επί των ετησίων φόρων τους;
    Διότι προφανώς, δηλώνω ευθαρσώς ότι καταργηθησομένης της υποχρεωτικότητος των επιμάχων φόρων, προφανώς ουδέποτε θα τους πληρώσω.
    (Β) Θρησκεία
    Επειδή προφανώς, όσον καί αν ορισμένοι αρνούνται να το αποδεχθούν, άλλαξεν η Ελλάς, ερωτώ τα κάτωθι κρίσιμα καί χρήσιμα ερωτήματα.
    Καί γράψετε φίλταττοι συνέλληνες καί τα κάτωθι χρήσιμα δεδομένα, ούτως ώστε, όταν οι διάφοιροι αστοιχείωτοι «αντιρατσιστές» τολμούν καί υποστηρίζουν τη θεμελίωση ενός ισλαμικού τεμένους, τί ακριβώς να τους απαντούμε, ούτως ώστε να τους εγκλωβίζουμε ιδεολογικώς, βάσει του σκεπτικού τους.
    (1) Ποιός θα το χρηματοδοτήσει;
    (α) Η Ελλάδα;
    (β) Τα διάφορα ισλαμικά κράτη(π.χ. Αραβικά κράτη, Αλβανία, Τουρκία, Τουρκογενή κράτη Κεντρικής Ασίας)
    (γ) Οι εν Ελλάδι μουσουλμάνοι;
    (2) Ποιός θα το διοικεί;
    (α) Οι σουννίτες;
    (β) Οι σιΐτες;
    (γ) Οι Ουαχαμπίτες της Σαουδικής Αραβίας, σκληροπυρηνικότεροι των Σουννιτών;
    (δ) Τα διάφορα ισλαμικά τάγματα;
    (3) Καθώς κατ’ άρθρον 28.1Σ. «Τα δικαιώματα των αλλοδαπών τελούν υπό τον όρον της αμοιβαιότητος», ποιά εκ των κάτωθι αναφερομένων ισλαμικών χωρών αναγνωρίζει θρησκευτικά δικαιώματα των αλλοθρήσκων, ούτως ώστε κάποιος Έλληνας ή κάποια Ελληνίδα, εφ’ όσον αποφασίσει κάτι τέτοιο, να επισκεφθεί την επίμαχη χώραν, χάριν κηρύξεως του Ελληνικού Δωδεκαθέου ή του Χριστιανισμού, ανεξαρτήτως δόγματος;
    (α) Αλβανία,
    (β) Τουρκία,
    (γ) Αζερμπαϊτζάν,
    (δ) Ιράν,
    (ε) Τουρκμενιστάν,
    (στ) Ουζμπεκιστάν,
    (ζ) Κιργισία,
    (η) Καζακστάν,
    (θ) Τατζικιστάν,
    (ι) Ιράκ,
    (ια) Κουβέϊτ,
    (ιβ) Σαουδική Αραβία,
    (ιγ) Κατάρ,
    (ιδ) Μπαχρέϊν,
    (ιε) Ομάν,
    (ιστ) Υεμένη,
    (ιζ) Λίβανος,
    (ιη) Ινδονησία,
    (ιθ) Βοσνία-Ερζεγοβίνη,
    ούτως ώστε να τους παραχωρήσω βάσει σχετικών διμερών συμφωνιών τέτοια δικαιώματα;
    (4) Γιατί να παραχωρήσω, στους εν πολλοίς λαθρομετανάστες, άδειες ευκτηρίων οίκων καί ιερών καί να μη τους απελάσω, εφαρμόζοντας την ισχύουσα νομοθεσία;
    (5) Ο αρμόδιος «ποιμένας» ή καί ιερέας του όποιου τεμένους, πού θα υπόκειται νομικώς;
    (α) Σε κρατικόν έλεγχον;
    ή
    (β) Σε «κοινοτικό» δηλαδή ενδοθρησκευτικόν έλεγχον εκ των μελών του
    βάσει των απορρεουσών εννόμων συνεπειών;
    (6) Κατά πόσον αυτό συνιστά ευθύ «ρατσισμό» κατά των εν Ελλάδι αυτοχθόνων δωδεκαθεϊστών, όπως η Ελληνική Εταιρεία Αρχαιοφίλων, το Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών κ.λ.π., μη αναγνωριζομένων εκ των κυβερνήσεων νομικώς;
    (7) Υπαρχόντων εν Ελλάδι πλείστων ισλαμικών τεμενών από την εποχή της Οθωμανοκρατίας, τίνι λόγω απαιτείται οικοδόμηση προσθέτων ισλαμικών τεμενών, αντί της παραχωρήσεως των υπαρχόντων, χάριν αποφυγής περιττής οικοδομήσεως;
    Επί αυτών απαιτούνται σαφέστατες απαντήσεις. Άχρηστες ηιθικολογίες τέλος. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας.
    Αλλά πέραν του μείζονος θέματος του ισλαμικού τεμένους, υπάρχουν εξ ίσου μείζονα θρησκευτικά θέματα.
    (1) Η άρνηση μη αναγνωρίσεως εμάς των Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών, από της υπουργίας ήδη του Πέτρου Ευθυμίου. Αυτό είναι σαφής ανθελληνισμός.
    (2) Η άρνηση του Κράτους περί νομιμοποιήσεως της καύσεως των νεκρών.
    (3) Η ταύτιση των υπαρχόντων δημοτικών νεκροταφείων με τις επίμαχες θρησκείες, δηλαδή τον Ιουδαϊσμό, τον Χριστιανισμό καί τον Ισλαμισμό, προφανώς αρνουμένων την αναγνώρισιν όλων των υπολοίπων. Έτσι, απλώς αναφέρω, χάριν ενημερώσεώς σας, ότι καθώς εκ γενετής έχω σοβαρό πρόβλημα υγείας, παρακολουθούμενον μέσω φαρμακευτικής αγωγής, αν σε δεδομένη στιγμή πεθάνω, καθώς από της 1ης Μαρτίου 2.011μ.α.χ.χ. διέγραψα το θρήσκευμα «Ορθόδοξος Χριστιανός» μέσω «Διορθώσεως Ληξιαρχικής Πράξης Γεννήσεως-Διαγραφή Θρησκεύματος», οι τότε οικείοι καί φίλοι μου, θα έχουν άμεσον καί απτήν δικαστικήν εμπλοκήν, εφ’ όσον δεν μας αναγνωρίσετε νομικώς, διότι ο τότε ορθόδοξος χριστιανός ιερέας θα κωλύεται νομικώς να με ενταφιάσει, λόγω της εκ μέρους μου διαγραφής του θρησκεύματος, οι οικείοι καί φίλοι μου θα αιτούνται κάτι τέτοιον, οπότε παρελθόντος τινος χρόνου από του θανάτου μου, θα τεθεί μείζων διαμάχη περί του «ομολογιακού» ή του «διαπτιστωτικού» χαρακτήρα του άρθρου 3Σ. ή όποιου άλλου άρθρου του τότε ισχύοντος συντάγματος, εφ’ όσον προφανώς δεν έχουμε αναγνωρισθεί έως τότε.
    Αλλά τότε προφανώς, καθώς εσείς θα σκεφθείτε, θα λέτε «Αυτός μας τα έγραψε τότε καί δεν τον πιστεύσαμε, αν καί ήταν μόλις 37-38 ετών, γεννηθείς την 4η Μαΐου 1.976μ.α.χ.χ.». Άρα, μη νομίζετε ότι τάχα εγώ θα προσποιούμαι ώστε να μη βλέπω τον γυμνό βασιλιά.
    (Γ) Ποιότητα ζωής
    (1) Τί ακριβώς θα κάνετε με την ηχορρήπανση; Καί όταν ερωτώ «τί θα κάνετε;» προφανώς εννοώ «πώς θα την καταστείλετε;». Λόγου χάριν,
    (α) Θα καταστρέφετε μηχανές, όταν συλλαμβάνονται με κομμένες εξατμίσεις;
    (β) Θα κλέίνετε διά νόμου τις εκκλησίες, τα ισλαμικά τεμένη, τις συναγωγές κ.λ.π., όταν χρησιμοποιούν μεγάφωνα εντός πόλεων; Υπ’ όψιν, ότι προφανώς το σύνολον των διαφόρων θρησκευτών/θρησκεύτιδων, γνωρίζουν τις ημέρες καί ώρες συγκεντρώσεώς τους επί των ιερών χώρων τους καί άρα δεν απαιτείται η σχετική κωδωνοκρουσία, ενώ ταυτοχρόνως λόγω της υπάρξεως ωρολογίων, χρονομέτρων κ.λ.π. πλέον οι επίμαχες κωδωνοκρουσίες είναι άχρηστες καί περί της ανακοινώσεως των ωρών ημερησίως. Επίσης, καλόν είναι να συνυπολογίζουμε ότι πλέον άλλαξε καί ο ανθρώπινος τρόπος διαβιώσεως, καθώς πλέον η τεχνολογία επιτρέπει την τηλεργασία καί την ευρυτέραν θεώρησιν κάποιων πραγμάτων. Λόγου χάριν, έως καί του 1.990μ.α.χ.χ., οι κρατικοί τηλεοπτικοί σταθμοί έκλειναν περί τις 00:00΄, τα παιδιά κοιμούνταν έως τις 21:00΄-21:30΄ ή κατ’ ανώτατον όριον περί τις 00:00΄-00:30΄ κατά την αλλαγή του έτους, την εθιμική «πρωτοχρονιά». Μόνον οι διαμένοντες κάπως κοντά, προφανώς επέτρεπαν των τέκνων τους να κοιμηθούν κατά την «πρωτοχρονιά» μέχρι τις 01:00΄-01:30΄ το αργότερον.
    Ακόμα, πλέον δεν απαιτείται καί η πρωινή προσέλευση, καθώς το σύνολον των θρησκευτών/θρησκεύτιδων, καλλίστως παρακολουθεί διαδικτυακώς το σύνολον των θρησκευτικών εορτών.
    Άρα, ούτε καί η σχετική χρησιμότητα πλέον υφίσταται ως επιχείρημα.
    (γ) Θα επιβάλετε μίαν άμεσον θέσπισιν των δημοτικών δημοψηφισμάτων; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    (δ) Θα Θα επιβάλετε την άμεσον θεσμοθέτησιν της επιστολικής καί της διαδικτυακής ψήφου επί των εκλογών;
    (ε) Θα προωθήσετε νομικώς την τηλεργασίαν όπως εν πολλοίς υφίσταται στην Ευρώπη, καθώς λόγου χάριν στο Βέλγιο, υπάρχουν σχολεία εργαζόμενα διαδικτυακώς;
    Τα επίμαχα ερωτήματά μου, προφανώς είναι αρκούντως ενδεικτικά καί ζητώ σαφέστατες απαντήσεις εκ μέρους σας. Προσωπικώς διαμένω επί της οδού Πατριάρχου Φωτίου 13, Τ.Κ. 17124, Άνω Νέα Σμύρνη, εν Αθήναις. Άχρηστες ηθικολογίες τέλος. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας.

    Με εξαίρετη τιμή

    Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης(Αντίοχος Αχαρνεύς), απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ιστορικός.-

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here