9.1 C
Néa Smýrni
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Η Νεοσμυρνιώτικη ΜΚΟ Ergo βοηθάει τους μαθητές να διαχωρίζουν τα συναισθήματα τους

Η Ergo.Academy (Εργώ) εκφράζει τη φρέσκια προσπάθεια μιας ομάδας νέων επιστημόνων η οποία εστιάζει στην Ψυχοπαιδαγωγική Εκπαίδευση και Ενδυνάμωση παιδιών και νέων υπό την επιστημονική εποπτεία και υποστήριξη έμπειρων επαγγελματιών και ακαδημαϊκών, μέσω μη κερδοσκοπικών και καινοτόμων προγραμμάτων και παρεμβάσεων.

Κατάλληλα διαμορφωμένες δράσεις σχεδιάζονται και υλοποιούνται από παιδαγωγούς, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, επιδιώκοντας την ουσιαστική ενίσχυση δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, προσβλέποντας σε μια υγιή ανάπτυξη κι ένα μέλλον πιο δημιουργικό και αισιόδοξο. Παράλληλα, υποστηρίζονται και τα βασικά πλαίσια που εμπεριέχουν τα παιδιά, όπως το σχολείο και η οικογένεια.

Αξιοποιώντας τις διεθνείς επιστημονικές συνεργασίες της, η Εργώ δίνει ιδιαίτερο βάρος στην εκπαίδευση πάνω σε σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές. Η συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Leicester προσδίδει ιδιαίτερη ώθηση στην αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων, προσφέροντας εποπτεία και γνώση, αξιοποιώντας παράλληλα και την επιστημονική έρευνα στα πεδία της καθημερινής δράσης.

Οι κοινές δράσεις με τον διεθνούς εμβέλειας οργανισμό Aflatoun έχουν συμβάλλει στον εμπλουτισμό των παρεμβάσεων με έγκυρο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο προάγει την εκμάθηση ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων και είναι βασισμένο σε πολυετή έρευνα και εφαρμογή σε πλήθος συνεργαζόμενων κρατών, πλαισίων και φορέων.

Μερικές από τις δράσεις που ολοκληρώθηκαν από την Εργώ την φετινή χρονιά:

– Σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων των νομών Αττικής και Έβρου υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία ο κύκλος Ψυχοπαιδαγωγικής Ενδυνάμωσης πάνω στην Αναγνώριση – Διαχείριση – Έκφραση των συναισθημάτων.

– Σε Δημοτικά Σχολεία της Αθήνας πραγματοποιήθηκαν έρευνες, με την πολύτιμη βοήθεια των δασκάλων, σχετικά με το ποιες ψυχοπαιδαγωγικές ανάγκες καταγράφονται στο εκάστοτε σχολείο και σε ποια πεδία (πχ. στην άσκηση του ρόλου του δασκάλου, σε επιμέρους συμπεριφορές των παιδιών του σχολείου, στην επικοινωνία/συνεργασία με τους γονείς κ.ά.), προκειμένου να σχεδιαστούν οι κατάλληλες δράσεις.

– Σε δομές προστασίας και υποστήριξης οικογενειών σε κρίση σε αρκετές πόλεις, όπως Αθήνα, Ηράκλειο, Καλαμάτα και Αλεξανδρούπολη, πραγματοποιήθηκαν κύκλοι προσωπικής ανάπτυξης που περιελάμβαναν συναισθηματική και κοινωνική ενδυνάμωση των παιδιών των οικογενειών, αξιοποιώντας επιπλέον το εκπαιδευτικό υλικό του Aflatoun.

– Στην ανοιχτή δομή φιλοξενίας προσφύγων του Ελαιώνα Αττικής εφαρμόστηκε το υλικό που έχει αναπτύξει η Εργώ για τη ψυχοπαιδαγωγική ενδυνάμωση προσφυγόπουλων προσχολικής ηλικίας πάνω στη ψυχική ανθεκτικότητα, την αποφόρτιση και τη διαχείριση συναισθημάτων.

Δείτε περισσότερα εδώ: http://ergo.academy

Related Articles

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

8,670ΥποστηρικτέςΚάντε Like
491ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
977ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Δημοφιλέστερα