Ο Δήμος Νέας Σμύρνης εγκαινίασε τη λειτουργία 7 νέων υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω του διαδικτυακού του portal www.neasmyrni.gr.
Συγκεκριμένα από 6/6/2014 οι συναλλασσόμενοι πολίτες θα μπορούν να διεκπεραιώνουν και να παρακολουθούν την εξέλιξη θεμάτων τους που αφορούν στις παρακάτω υπηρεσίες :
1. Πληρωμή και έλεγχο κλήσεων ΚΟΚ
2. Αιτήματα : Ανακύκλωση Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών, Αντικατάσταση Λαμπτήρων, Δημιουργία Συντήρηση Οδού, Εγκαταλελειμμένα Οχήματα, Ηλεκτρικές Βλάβες, Κάδοι Απορριμμάτων, Καθαρισμός Οδού, Κολωνάκια αποτροπής παρκαρίσματος, Κοπή κλαδιών- δέντρου, Κοπή Ξηρού δένδρου, Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, Οδοποιία, Περιποίηση Πρασίνου, Συλλογή Μπαζών, Συλλογή Ογκώδη Απορριμμάτων, Συντήρηση Παιδικών Χαρών.
3. Βεβαιώσεις: Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ για ηλεκτροδοτούμενο κτίσμα, Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ για μη ηλεκτροδοτούμενο.
4. Καταγγελίες: Έλεγχος Εμποδίων Πεζοδρομίων και Οδοστρωμάτων, Έλεγχος Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, Έλεγχος Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων.
5. Ληξιαρχείο: Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης, Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Θανάτου.
6. Πιστοποιητικά: Πιστοποιητικό Δημοτικής Κατάστασης.
7. Έλεγχος κατάστασης αιτήματος: Από εδώ μπορεί ο πολίτης να δει την εξέλιξη του αιτήματος του.
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.neasmyrni.gr/Formes/2014/odigies_hlekeksyp.pdf