Γκόρτζος, Μαυρογιαλούροι, χλιδάτα φυλλάδια και κάκιστης αισθητικής πανό θα γεμίσουν πάλι τις πόλεις μας.
Σε μια κρίσιμη χρονική περίοδο που η Ελλάδα θέλει να αφήσει πίσω τα πέντε χρόνια της καταστροφικής ύφεσης, οι παλαιού τύπου πολυδάπανες προεκλογικές καμπάνιες πρέπει να περιοριστούν.
Αρκετοί υποψήφιοι μεγάλων δήμων με εύχρηστες ιστοσελίδες και χρήση των social media προσπαθούν να αξιοποιήσουν την αμεσότητα της τεχνολογίας.
Η απευθείας σύνδεση (μέσω Internet) των πολιτών με τους πολιτικούς καταρρίπτει σε μεγάλο βαθμό την καχυποψία κυρίως των νεαρών σε ηλικία για την πολιτική ζωή.
Το 2012 , ο Μπαράκ Ομπάμα πήρε 3,900,000 likes και 640,000 retweets για μια φωτογραφία με τη γυναίκα του μετά τη νίκη του . Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι κάθε λεπτό στέλνονται 200,000,000 emails στον πλανήτη.
Είναι αποδεδειγμένο και αποδεκτό πια ότι οι κανόνες του εκλογικού παιχνιδιού έχουν αλλάξει.
Όσοι υποψήφιοι προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα θα είναι αυτοί που θα διαμορφώσουν μια κοινωνική συμμαχία δομικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων.
Έχουμε χρέος να διεκδικήσουμε ευκαιρίες και δυνατότητες για περισσότερους με βασική προϋπόθεση να βασίζονται σε εντελώς διαφορετικούς τρόπους διαχείρισης από αυτούς που κυριαρχούν στις μέρες μας.
Έτσι, δημιουργούμε νέο, πιο σύγχρονο πολιτικό περιεχόμενο κάνοντας τους δήμους δικαιούχους στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση καλύπτοντας παράλληλα το ψηφιακό χάσμα.