Το πολύωρο blackout του Facebook μπορεί να κόστισε πάνω από 6 δισ. δολάρια στον Ζούκερμπεργκ, ωστόσο πενταπλασίασε τους χρήστες της εταιρείας Viber.
Η Rakuten Viber σε σύντομη ανάρτηση της, γνωστοποίησε πως κατά τη διάρκεια του blackout, πενταπλασίασε τον αριθμό ενεργοποιήσεων, ενώ τις ώρες αιχμής οι χρήστες δεκαπλασιάστηκαν.
Η Anna Znamenskaya, Chief Growth officer της Rakuten Viber, γνωστοποίησε πως κατά τη διάρκεια που δισεκατομμύρια χρήστες δεν είχαν πρόσβαση σε facebook, intagram και whatsup, η Rakuten Viber είχε αύξηση έως και 75% στον αριθμό των μηνυμάτων και διπλασιασμό του αριθμού των κλήσεων.
Aναλυτικά
«Το Viber είδε πενταπλασιασμό στον αριθμό των ενεργοποιήσεων, φτάνοντας ως και δεκαπλασιασμό στις ώρες αιχμής. Επίσης είχαμε αύξηση 75% στον αριθμό των μηνυμάτων και διπλασιασμό του αριθμού των κλήσεων».